System GreenTransit przechowuje dane w chmurze S3 serwisu AWS (Amazon Web Services), co gwarantuje poziom trwałości na poziomie 99,999999999%, natomiast dostępność systemu jest utrzymywana na poziomie 99,99% w ciągu roku. Oznacza to jedno z największych poziomów dostępności – system będzie działać wtedy, kiedy go potrzebujesz.
Wykorzystywana technologia PWA zapewnia dostępność systemu na komputerze, telefonie oraz tablecie za pomocą przeglądarki. Co w przypadku braku dostępu do Internetu podczas kontroli? Bez obaw, ostatnie otworzone karty mogą zostać zapisane w historii przeglądarki, co umożliwi przedstawienie dokumentów do kontroli nawet w razie braku dostępu do Internetu.
Tworząc system GreenTransit naszym celem było zoptymalizowanie każdego procesu związanego z dokumentami potrzebnymi do wykonania transportu, dlatego dużą uwagę przywiązaliśmy do codziennych użytkowników systemu – kierowców i magazynierów. Są to osoby, które każdego dnia borykają się z czasochłonnym wypełnianiem oraz problematycznym przechowywaniem dokumentów. Po analizie pracy użytkowników dostosowaliśmy interfejsy do wyświetlania najważniejszych i najpotrzebniejszych funkcji, co pozwala uzupełnić i podpisać dokumenty za pomocą kilku kliknięć. Zajmuje to zdecydowanie mniej czasu, a proces implementacji naszego systemu elektronicznego obiegu dokumentów jest niesamowicie prosty i szybki.